Η νομοτελειακή αμεταβλητότητα τον αθροίσματος των γωνιών τριγώνου. Ένας αναλυτικός διδακτικός σχεδιασμός σύμφωνα με τις κατευθύνσεις και τις αρχές των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών
Ιστορική σκέψη και εννοιολόγηση στη διδακτική της Ιστορίας
Teachers’ professional development and school effectiveness as direct consequences of a learning-centred leadership
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη διαχείριση κρίσεων λόγω των φυσικών καταστροφών στη σχολική μονάδα
Στάσεις και απόψεις γονέων μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εκπαιδευτική Ηγεσία και Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών
Πολιτική της Αποκέντρωσης στην εκπαίδευση: Συγκριτική προσέγγιση
Διδακτικό σενάριο στη λήψη αποφάσεων αξιοποιώντας τη βιωματική μάθηση και τη χρήση των Τ.Π.Ε.
Εφαρμογή Διαπολιτισμικού Προγράμματος Ενσυναίσθησης με θέμα: «Το Παζλ της Διαφορετικότητας».
Μάθηση και διδασκαλία. Ανάλυση και διδασκαλία της Υποτακτικής
Η ποιότητα και η ενθουσιαστικότητα του σχολικού κλίματος ως παράγοντας ασφάλειας και ανάπτυξης αλλά και ως καταλύτης μάθησης
Η πρόνοια για την υγεία του μαθητή τις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα
Πεζόμορφα ποιήματα του Κωνσταντίνου Καβάφη: Συνομιλίες με αισθητικά ρεύματα της εποχής του, αξιοποίηση μοτίβων σε σύγκριση με το μεταγενέστερο ποιητικό του έργο